الاثنين، يونيو ١٢، ٢٠٠٦

ما حدش بيتعلم ببلاش



إشتريت تي شيرت من على الإنترنت من موقع إسمه
www.cafepress.com
الموقع ده لذيذ أوي والشراء منه فعلاً ممتع.

إشترت التي شيرت ده بـ 19 دولار ودفعت 7 دولار عشان الشحن كدة يبقى 26 دولار بالتمام والكمال يعني حوالي 150 جنيه مصري.

أنا كنت متوقع إن الجمارك هاتكون مثلاً 30 جنيه ولا حاجة كده ، ويوم يعني لما تبقى غالية أوي هاتكون 50 جنيه مثلاً .... تخيلوا دفعت كام بأه؟

دفعت 103 جنية بالتمام والكمال.

أنا مش عارف هما حاسبينها إزاي بتوع الجمارك بصراحة، بس 103 جنية كتيير أوي.

والمشكلة الكبيرة أوي إن التي شيرت طلع كبير عليا أوي ، وكمان جودته أقل بكتير ما أنا كنت متخيل.

فعلاً، ما حدش بيتعلم ببلاش

نصيحتي ليكم ما حدش أبداً يشتري لبس من على الإنترنت.

4 Comments:

At ١٢/٦/٠٦ ١١:٥٩, Anonymous غير معرف said...

علشان كدة بيقولوا "إلبس" ؟؟؟؟

 
At ١٢/٦/٠٦ ١٣:٠٥, Blogger Mountaineer™ said...

غالباً هو ده السبب فعلاً :)

 
At ١٣/٦/٠٦ ٠٢:٠٨, Blogger Lasto-adri *Blue* said...

أىى.. طب ما كنت تجيبها تى شيرت عليها نقشة حتى.. انما مشتريها سادة :|

طب ح تعلقها ع الحيطة على ايه بقى كدة؟؟

 
At ١٦/٦/٠٦ ٠٠:٢٢, Blogger Mountaineer™ said...

Tamer
يا عم إنت مراتك دفعت 100 جنيه على حاجة بـ 300 جنيه، إنما أنا دفعت 103 جنيه على حاجة بـ 150 جنيه. وكمان يا ريتها حاجة ليها قيمة، ده التيشيرت طلع أي كلام خالص ، حتى الطباعة تحس إنها مش مظبوطة كجه.

Lasto-adri *Blue*

التيشيرت مش سادة، التيشيرت دية عليها شعار بتاع حاجة أنا باحبها أوي.
لةو إنتي ليكي في اللينوكس هاتعرفي الشعار ده بتاه إيه. على فكرة أصحابي قالولي بعد ما سمعوا قصتي الحزينة إن في محل في سيتي ستارز ممكن تديله أي صورة على ديسك أو سي دي مثلاً وهو يطبهالك.

ربنا يعوض عليا بأه

ماحدش عاوز يشتري تيشيرت لارج عليه شعار سوزي لينوكس بـ 250 جنيه بس؟

 

إرسال تعليق

<< Home